مقالات

بهترین مارک علم دوش جهت حمام

بهترین مارک علم دوش جهت حمام

چون جزئیات مهم است و همجوره خیالمون راحت باشه، برای خرید و تجهیز یک منزل شیک و لاکچری چه وسایلی و چه برندی خرید کنیم؟
چه برندی روبخریم که کیفیت و خدمات پس از فروش بهتری داشته باشد؟

نکاتی که در خرید باید به آن توجه کنیم.

در این مقاله قصد داریم، نکاتی را در مورد علم دوش و جهت خریدی بهتر و لذت‌بخش به عزیزان ارائه کنیم.

در منزل ابزار و اجناسی که در حوزه لوازم بهداشتی ساختمانی، موردنیاز هر خانه‌ای می‌باشد را در این مقاله ارائه خواهیم داد.

علم دوش

علم دوش ِ دوش‌های معمولی دیگر زیاد مورد تقاضای مصرف‌کنندگان نیستند و جایگزین آن از علم یونیکا و علم یونیورست (دوکاره) و علم دوش‌های توکار استفاده می‌کنند.

علم یونیکا

1. علم یونیکا (مدل لوکس)

انواع علم یونیکا در بازار موجود هست. تمامی علم یونیکا ها از، گوشی تلفنی و شلنگ و پایه نگه‌دارنده تشکیل می‌شوند.
تمامی برندهای تولیدکننده شیرآلات ازجمله راسان، قهرمان، کی دبلیو سی، شودر و کسری و… جزو سبد محصولات خود علم یونیکا هم دارند ولی …
قیمت‌های آنها به علت برندینگ این شرکت‌ها بسیار بالا هست و شما می‌توانید همان محصول را با برند هانیس و ساینا و… باقیمت ارزان‌تر خرید کنید. یک علت دیگر هم این است که تمامی شرکت‌ها اجزای مصرفی علم یونیکا ازجمله گوشی و شلنگ، را گارانتی نمی‌کنند و یا 6 ماهه گارانتی می‌کنند. به همین دلیل هست که پیشنهاد می‌شود باقیمت ارزان‌تر خرید خود را انجام دهید.

علم یونیورست (دوکاره)

علم یونیورست (دوکاره) مدل اطلس

علم یونیورست (دوکاره) مدل سفید طلا

همه علم دوش‌های یونیورست از، سردوش متحرک، گوشی تلفنی و شلنگ، پایه نگه‌دارنده و جاصابونی، تشکیل می‌شوند. کروم – کروم طلا – سفید – سفید طلا – رزگلد – زیتونی و… رنگ‌بندی این مدل یونیورست ها می‌باشند.
یونیورست های راسان و شودر و… به نسبت برند هانیس و ساینا ، سنگین‌تر هست و به علت برندینگ آنها از قیمت بالاتری تا حدود 15.000.000 ریال فقط تفاوت قیمت این محصول با برندهای دیگر می‌باشد.
اگر دنبال یورست ارزان هستید می‌توانید از یونیورست های هانیس و ساینا که ازنظر قیمت مقرون‌به‌صرفه است، خرید کنید.
یونیورست های رسوب‌گیر نیز جدیداً وارد بازار شده است. در ابتدا رسوب سردوش ها با استفاده از یک دکمه که روی سردوش هست که با زدن آن تعدادی شاخک فلزی از درون سردوش بیرون میاید ورسوب ها از بین می‌رود. ولی به مرور زمان به علت رسوب گرفتگی سردوش ها و خشک شدن قسمت ژله‌ای سردوش باز هم این مدل سردوش هم ماندگاری زیادی نخواهد داشت.
تمامی سردوش های لوکس این مسئله را دارند.
یونیورست شیپوری، یونیورست سفید طلایی، یونیورست فلت، یونیورست کروم، یونیورست کریستال، یونیورست زیتونی، یونیورست استیل، یونیورست کروم مات ؛ در بازار موجود می‌باشد که با شیردوش دوش خود ست می‌کنید.
در مناطق شمال کشور و جنوب کشور که آب‌وهوای شرجی دارند از یونیورست راسان استفاده کنید چراکه ازنظر میزان آبکاری روی تنه لوله‌های علم دوش، بیشتراز سایر برندها استفاده می‌شود و باعث ماندگاری بیشتر علم دوش شما خواهد شد.

در مقاله بعدی، در مورد بهترین علم دوش‌های توکار در سایت خونه ابزار؛ ما رو دنبال کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *